söndag 9 juni 2019

Vilt på ängen

...explosion av färger
När man trodde att det inte kunde bli bättre...

...så överträffar naturen sig själv (på bilden är det tjärblomster som står för den intensiva rödvioletta färgen)...

...och lyser i allehanda färger...

Blåelden sprakar och står fint mot strandtrift i rosa...

Strandängen och silverhavet...

Glitter, glitter på vattnet...

Strandängen mot söder...

...sommaren kommer mer och mer...

Klöverärt vid stranden...

Blommor kantar min väg...

Havet förgyller min dag...

Vilken underbar rikedom...

...i blåeldens blommande rike...

Jag bär med mig dessa syner i mitt inre på väg hem - och lite lättare till sinnes...

Bilder från liten utflykt till Simris strandäng söndag 9 juni 2019

Se även Skånska Resor: Sommar vid Vårhallen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar