söndag 26 augusti 2018

Strandäng i sensommar

...den nya färgskalan
Sensommaren bjuder på nya naturupplevelser...

Regnmolnen hopar sig när jag återvänder till Simris strandängar...

Färgerna har förändrats...

...trots att det inte är länge sen jag var här senast...

Kvällningen är på gång...

...sensommarens färger...

Utsikten mot norr...

Så, nu har jag varit här tillräckligt lång stund för att lugnet ska tränga innanför mitt skal...

Vy söderut - och friden tar plats också i mitt inre...

På väg tillbaka stannar jag upp vid Simrislund…

Här har målats en tavla...

...i sensommarfärger...

...ja, ta in och njuta dessa färgnyansers kombination...

Vår bästa tid är nu...

Bilderna från en cykeltur till strandängarna söder om Simrishamn lördag 25 augusti 2018


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar